20 ianuarie 2007

mama!

Cand eu cresteam incet, in ea, invata de zor, pentru niste examene. De aici spun eu ca mi-e draga atat de mult cartea. Mi-a pus ceaslovul in mana la 2-3 ani de il stiu pe G de la Gura casca de atunci si, incet, apoi, toate literele. M-a invatat sa vorbesc, sa merg, sa citesc si sa scriu, sa fiu, sa iubesc, sa urasc, sa inving si (nu prea) sa pierd.. Ne-am iubit si ne-am certat, ne-am impacat si ne-am iertat pentru ca ne leaga ce o sa ma lege si pe mine de boboceii mei. Ceva ce, sic! baietilor, nu puteti simti, dar puteti banui, citi si afla din carti si povesti. Si n-o iubesc doar pentru ca destinul ne-a aruncat in aceeasi valtoare ci pentru ca e cool. Astazi e ziua mamei mele si nu sunt langa ea sa manca un tort bun ca de aici, de exemplu, si sa chicotim pe ce teme vreti voi si, mai ales, noi.
La multi ani, mama mea, nu te supara ca iti mai fac si necazuri din cand in cand, nu e vina ta si, uneori, nici a mea. Grele viata, cum spui si tu glumind:)


Si uite asa a ajuns Iglesias pe blogul asta..nici nu mai rad de el;)
dedicatie: az anya sziv csak egy van!
Pictura e Maternitate I a lui Horea Cucerzan, amanunte aici

8 comentarii:

  1. LMA la mamul tau, acu avui timp sa raspund si io! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. well, multam, bine ca n-am laudat-o ca scrie sms cool ca uite, mama lui Vio blogareste:

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost detectata o greseala!
    http://greselilenoastre.wordpress.com/2007/01/23/test-57/

    RăspundețiȘtergere
  4. hai fleosc, Morgan, nu esti binevenit aici. Adio si n-am alte cuvinte pentru dumneata in afara celor scrise putin mai sus!Mi-am pierdut timpul suficient!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am cautat un loc pe blogul asta unde sa-ti trimit
    http://www.newyorker.com/online/video/2006/10/09/fictionnight

    RăspundețiȘtergere
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...