7 februarie 2009

gata si cu leapsa asta...

Mi-a căzut în cap o leapsă de pe Lună. Mă ia la întrebări şi-i lipseşte şi veioza, să mi-o îndrepte în ochi. Mă supun ca drogată, că tot sunt nevorbită în limba română, dar mai departe nu dau leapşa nu vă pitiţi după mouse!Ţ
***Ce îti place sa faci atât de mult încât ai plati pentru asta?
Îmi place, mai nou, sportul. Merg la tot felul de activităţi (era să le spun extraşcolare), mă duc curând la schi, citesc Women's Health şi Sport Life de parcă mâine mă duc la triatlon şi plătesc pentru asta, chiar dacă nu din greu. Deşi nu ştiu la ce să raportez, la banii de mâncare ai unei familii din Chiapas sau la abonamentul la un club din Europa. În State tocmai am auzit că e mai mult decât ieftin să mergi la o sală decentă. Cât despre fugă- acolo se poate, aici, doar cu infractorul după tine.
***Daca ai afla azi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
La câte mi s-au întâmplat în scurta-mi viaţă, faptul că voi trăi încă 5 ani ar trebui să mă încânte, că măcar e o certitudine destul de departe plasată în timp. Aşa, nu ştiu când mi-o veni clipa.
***Daca ai câstiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Păi asta fac: continui să fac ce-am făcut şi până acum. Nu, nu am câştigat banii ăia şi m-aş fofila să nici nu plătesc impozit, dacă mi-ar veni în echivalentul în RON.
***Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, în cel mai important ziar din tara?
Nu aş vrea.
***Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerera?
Să plângă în sughiţuri. La naiba, dacă prind pe careva că plânge mă întorc fantomă!
***Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Am iubit-o şi o mai iubim. Ceva de genul... Un citat cu o căprioară şi un izvor cristalin? mdeah...
***Când erai mica ce le raspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei sa te faci când vei fi mare?
Am trecut prin prea multe şi toate clişeu şi n-am vrut să fiu nici musafir, nici pompier nici acrobat de circ. Mi-e jena de platitudinile alea. Faza e că mi-am dorit cândva să fiu diplomat.
***Ce ai face, daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
De toate!
***Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Ei asta e prea de tot!
***Daca ai putea acum sa te proiectezi în viitor, în ultima zi a vietii tale si sa îti iei un interviu, care sunt alea 3 întrebari pe care ti le-ai adresa?
-Cum ai putut?
-De ce nu ai continuat?
-De ce ai mers mai departe?
Haida, că am fost cât am putut de clară, nu?
____________
OK, taman când am crezut că am scăpat de lepşe, depăşind o anumită vârstă...Ţin minte că i-am mai promis cuiva că răspund, după care la joacă şi la lecturi pe hârtie, nu pot trăi aici mereu!

7 comentarii:

  1. A propos de aia cu ce-ai vrea sa zica lumea la tine la inmormantare, era o poanta care-mi place tare: "Priviti, se misca, se misca!" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ar avea si americanii infractorul dupa ei cand ies la jogging, n-ar mai fi asa grasi. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe vremea tineretii mele in Tirgu-Mures identificam cite un trecator gonind catre autobuz si fugeam dupa el urlind din toti rarunchii: Hotul! Hotul!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anutza: parca e mai bine sa spune se misca, decat "parca se misca"? sau "vai, parca e vie!"(asta din urma am auzit-o si, cum inca nu m0-am maturizat, mai sa izbucnesc in ras la capataiul defunctei.)
    @Bello: sa stii ca sunt si americani hiper sportivi si lucrati, marea masa mai bine ia pusca si da in infractor, decat sa o ia la sanatoasa. de studiat de ce a fugi se spune a o lua la sanatoasa...
    @Samuel: vizualizez si ma prapadesc de ras, in oraselul ala linistit sa strigi asa ceva. Ah, am scris eu pe halalant blogul despre tata, care a fugarit, prins si deposedat un hot de poseta smulsa unei doamne care isi taia unghiile intr-un parc:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) f buna intrebarea!! a o lua la sanatoasa. chiar asa, de la ce vine?! daca ar fi sa aleg o explicatie serioasa as spune ca e vb despre ce alegi. sa fugi din calea pericolului ca sa fii sanatos. nu e degeaba o vorba din popor ;)) suna tipic romanesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super fain !
    Felicitari si cu acceptul tau, ca sa aflam cat mai multe despre calatoriile in jurul lumii te atasam pe www.valycofaru.com.

    RăspundețiȘtergere
  7. hihihi! hai ma ca nu a fost asa un efort mare:)) Si uite ce ne-am distrat la commenturi:)) Parca e vie:)) Doamne..
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...