26 mai 2007

enerjie, tata!

bine, nu mă aşteptam la valsuri, la manifestări culturale cu grup vocal-instrumental punk.

Ce am văzut ieri mi-a plăcut taaaaaaaare mult!
Care n-ai ajuns la Gogol Bordello nu te supăra.
Vin exact peste două luni înapoi, cam la 350 de kilometri depărtare, la Târgu Mureş pe peninsulă, la festival.
 
Dedicaţie, pentru toate fetele care au fost ieri în mov pe Arenele Romane, şucarii de ei. apreciaţi pozitiv de Eugene- Gogol;)
PS: cel mai drăguţ a fost că, aşteptând să înceapă (Eu vreau să înceapă!- spuse Goe) cum şădeam eu pe scaun (da, sunt babă, pogo nu mai fac şi nici în picioare nu prea stau) în faţa mea era o fată. 

Şi cum mă uitam la ea mi-am zis: Hait, e Axelandra. Şi cum nu se face să abordezi străinii pe Arene, am zis că e suficient să spun rar şi tare ALEXANDRA! O dată, de două ori. Nu e ea. Dau coate în dreapta, la pretina Dana. Ce să fac? Ea: păi spune-i pe nume! Am zis, n-a răspuns! Eu: vezi, are cicatrice pe frunte, că e de la vărul meu? Ea: da, uite-o acolo la vârtecuş. Eu: ea e. Alexandra! Fata nimic. Mai mult, pare încrezută. Eu nu mai zic nimic. Fata pleacă. Ele nu-s de stat pe scaune;) după o oră, sms: Monica, eşti cumva la Gogol Bordello? 

Sunt pe dreapta scenei, vino să ne vedem! Era Alexandra. Îi arat sms Danei, râde. Cum ar fi să fie aici şi SĂ NU FIE fata în galben? SMS, telefoane

.ea era! am vorbit puţintel, eu tehuie de cap, după job. Ea dulcică şi proaspătă (m-am simţit iar babă!) M-a dus să mă văd şi cu Maria, care era cu Silvia şi cu un shy little bunny ştiţi voi care( ăia tineri şi proaspeţi, io simţeam cum se adânceşte ridul de la ochiul stâng). În tribune şi Blogariu, şi Tănase şi câţi alţii (aici m-am simţit tinerică, nu neg!), şi gata, că de fapt m-am dus la concert, nu la reuniune de bloggeri. Fapt pentru care am şi dispărut subit, iertare fetele. 

Amănunte, cu imagini cu tot şi la Apollinaire, şi la Maria şi la Axelandra(video!) şi pe Dor de ducă

6 comentarii:

  1. Misto intr-adevar concertul, am gustat din plin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. oaileu, si tu erai pe acolo?
    arenele romaneeeeeeeeeeee1:D

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am bucurat tare ca ne-am vazut, intr-un final (da, stiu, dupa mii mesaje si telefoane :)), dar bine ca am reusit.
    cat despre energie, eh... nu m-a tinut prea mult si m-a si apucat o durere de coloana de rar ai mai vazut si am fost nevoita sa sad si sa gust asa concertul.:(
    anyway, sper sa ne mai vedem :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai io de ce credeti ca stateam pe scaun?

    RăspundețiȘtergere
  5. he, he...mersi...nu ereai nici dumneata prea batran, dar tu nu i-ai vazut pe tinerii de care vorbeam!
    cum trece vremea, maica;)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...