21 octombrie 2008

eu cu cine votez?

Noroc cu Gramo ca problema care nu ma framanta deloc poate avea o rezolvare in tulburata-mi capatana.
Asadar, diaspora voteaza si are colegiul ei. Monica poate merge sa voteze, ca Ambasada tarii muma e la doua strazi, are drept de resedinta aici si indeplineste conditiile cerute de lege, recte nu exista dovezi semnate de medici psihiatri cum ca nu ar fi in deplinatatea facultatilor mintale si nu mentale.
Multumita lui Gramo, cum spuneam, am ajuns pe Thinkopolis  unde, chiar daca informatiile nu sunt complete, mi-am gasit lista.
Unu la mana, Ana Birchall. Sireaca, e la mana diasporei care nu apuca sa afle despre ea decat porcariile din tabloide! Discutam mai tarziu.
Cercetam mai departe: Constantin Timoc. Un inotator de succes care a trecut Dunarea cand la Paris tinerii urlau pe strazi, desi nu cred sa aiba legatura goana catre occident cu larma pariziana. A studiat laudabil, a lucrat tot asa, dar finalul autoprezentarii tot nu ma incanta, caci promisiunile le cunosc, desi nu mi-au fost facute de dumnealui, iar treaba cu studiile autodidacte imi transforma zambetul in rictus, de cand am invatat eu sa cant la chitara dupa revista Cutezatorii si sa tricotez acoperamant de cap numit burlan, cosmonaut sau rama la indicatiile Olgutei. Imi place ca merge la schi, dar asta nu are legatura cu tara mea. 
Continuam: Doru Craciun. Stabilit in Statele Unite, in Michigan mai exact. Electronist si dumnealui.
Citez: "Nu eram membru PCR şi nici nu trăiam la umbra unor persoane importante. Afişam „atitudine”, eram „recalcitrant” şi trăiam cu iluzia că valoarea mea profesional era suficientă pentru protecţia mea. Păşeam senin pe drumul individului etichetat „antisocial” fără să observ şirul de erori care pregăteau un dezastru. Şi atunci Revoluţia a venit să mă salveze."
Mai sa-mi fie simpatic. Noroc cu finalul care ma ajuta sa-mi fac ideea: " Maşina mea Jeep, computerul, internetul, călătoriile în natură, lecturile stiinţifice şi filmele bune fac parte din pasiunile mele." Ati ghicit ca nu e el acela pentru mine, nu? Sunt o superficiala, stiu!
Haida mai departe: Lia Lungu.  Muziciana (poporana) si jurnalista. Da. Ca sa va faceti o idee despre cum ar putea arata un discurs in Parlament, ia luati citatul asta "Miercuri sedinta de lucru a Societatii Dacia Revival, societate infiintata si condusa de domnul doctor Napoleon Savescu din New York, prin grija Profesorului Doctor Ph.Theodor Damian, s-au discutat si alegerile diasporenilor in Parlamentul tarii mama. Ma uimeste meru patima pe care o punem in ideile noastre. In cele din urma, doctorul Savescu l-a sunat pe Consulul General, cu scuzele de rigoare (era aproape de ceasul zece seara) pentru unele lamuriri, care nu au fost nici cind lamurite. Se pare ca in al doisprezecelea ceas, adica zilele care vin (sic!) vom afla(?) tot ce trebuia sa stim de mult. 
[foto]Dr. Savescu in conversatie spiker cu Consulul General
Ce mai incoace si incolo: nu s-a publicat nimic dupa decizia guvernulul in privinta locurilor diasporei.Omul de rand si chiar cei din presa, am aflat pe la mijlocul lui iunie, prin domnul Popa din California, care si-a anuntat candidatura la un loc in Senat (!) Miercuri seara, spiritele se incinsesera; doamnele, doreau sa afle conturile mele bancare. Pana la urma, s-au luat si semnaturi. Domnul doctor Savescu(pe care noi cei din Cenaclu Eminescu l-am fi dorit ca si candidat), a declarat clar: eu sunt cu Lia, semnez pentru ea. 
Alte vesti din New-York, pe foarte curand, deoarece vineri ne intalnim, membrii comunitatii la o dezbatere, anuntata cu surle si tobe!" 
Pentru ca vrea sa duca mai departe spiritul mioritic, NU!
Ramane Ana. Ramane Ana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...