12 februarie 2008

povestile monicai in varianta audio

Nu râdeţi de noi, ne jucăm!

A zis Gramo să citim câte ceva, poate iese de un cadou pentru copiii cuminţi, dar mai puţin recompensaţi de soartă. Zaza a propus Aventurile lui Habarnam, Gramo s-au ocupat de primele capitole, Zaza de al XIII-lea iar eu de al V-lea, pentru că am magnet la maşinile răsturnate. 

Cum sunt doar semitehnicus a cam durat până să scot ceva care să pară întreg. Tocmai finalul e ciupit, dar când o fi proiectul gata pot citi din nou, că nu mă doare gura.

LE: ştiu că e cam alert ritmul, dar dreg eu într-o altă zi. Ca să nu alung copiii.

2 comentarii:

  1. hi hi, toate sunt, noroc ca Habarnam ne permite:)
    eu o sa o refac, ca de o viata stiu ca o iau la goana, cu vorbitul:)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...