13 decembrie 2007

luna cadourilor pentru barbati

Am lăsat să se apropie Crăciunul, dar nu am zăbovit prea mult, ca să nu pierdeţi bucuria, dragii mei domni.  

Numai pentru dumneavoastră, goală, bronzată, machiată, liftată, nu prea adobată dar ultra hot sexy bitch, în FHM, mă puteţi lua şi în baie, desigur, eu! Monica spune în FHM, da!

Graţie Gogului, evident. (Aoleu, uitasem de dilema cu antilopa, uite de aia e bine când mai uiţi, că râzi mereu la faze vechi!)

Luaţi FHM, că tot la pagina 132 sunt şi premiile Gogu Kaizer.

Nu m-am calificat nici anul acesta la premiul pentru degeabism, dar lucrez serios la asta. 

Ca să fiu şi degeaba şi să am şi salariu de invidiat, totodată, împreună, laolaltă.

Răzvan fără chitară se plânge că nu mai pricepe nimic din blogul ăsta. Nu i-am răspuns, să nu-l dezamăgesc. Înseamnă că e cititorul meu ţintă. Care să nu priceapă nimic şi să mai plece şi cu dureri de cap.

Deci nu uitaţi: tata, fratello, sunt în FHM. Ce mai urmează, Hăl de sus ştie.
__________________
PS cel mai important: Alexandra este stăpâna blogului lunii, în FHM. iupi!

5 comentarii:

  1. ne doesn't understand. me = stupid. me intreaba ce? unde? cum? in traducere libera: la ce pagina???

    RăspundețiȘtergere
  2. monica nu te superi daca le raspund eu, nu? :)
    @junkymouse: cica la pagina 132 (acuma si is curios, ca am revista acasa si n-am auns inca la paginu' ala).
    @cineva.eu: egzista termenul "prea mari" la asa ceva? :D (bine, exceptia este Jordan).
    @monica - carevasazicatelea cetesti revistu' de seps masculin, hait?

    RăspundețiȘtergere
  3. la naiba, sterge-mi te rog numele cu iz de reclama din postul anterior. Nu asta-i intentia da' ma enerveaza nenea blogger asta pentru ca daca nu ai cont la dumnealui nu poci sa dai nume cu legatura la comentariu

    RăspundețiȘtergere
  4. vriau si eu sa vad revista ceea, dara nu prea-mi vine sa ma duc sa o cumpar :D

    o scanare??? ceva??? cineva??? Gogu??

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...