11 decembrie 2007

halal national!

Ca tot şoferul, pe stradă, ochii pe semafor, poliţist, benzi...Arcul de Triumf.
Se face verde. Cum sunt pe banda din mijloc şi cu logica la mine, o iau înainte.
Văd galben în faţa ochiului stâng. Domnul voia la dreapta, deduc că mă lasă să-mi continuu dreptu-mi itinerariu şi îi dau gaz. Domnul înaintează cîş spre maşina-mi. Eu merg înainte, că înainte era mai bine, poliţistul dă din mâini într-un mod pe care tot nu o să-l înţeleg, către oamenii din spatele meu, viaţa merge înainte. Domnul cu hîrbul galben, un taxi era, ce, mai trebuie să precizez, după ce am descris comportamentul şoferului? renunţă la virajul la dreapta şi îmi apare pe partea dreapta. Îl văd dând din gură ca peştele. Am probleme de auz pe dreapta sau nu latră suficient de tare. Nu-i place că îi ignor vituperaţiile, se apropie cu maşina de a mea, noi suntem deja lângă Mănăstirea Caşin, el opreşte în faţa mea, oblic, deschide portiera şi urlă mai multe. Tot nu îl aud, tremur ca un şoarece: dacă vine, îmi sparge geamul, faţa, dinţii proaspăt spălaţi, creierii? Când observ că se face verde, am loc să trec şi plec. Cu o ultimă putere, acest Preda Buzescu al asfaltului, cel care ia bandă de la cei bogaţi şi drepţi şi le dă celor săraci care se încadrează pe banda stângă când vor să vireze la dreapta, adună tot năcazul din gâtleju-i gros şi scuipă înspre draga mea GoldieHawn, cam nespălată, nu contest. Ura lui nu atinge caroseria micuţei înainte menţionate, eu accelerez şi înaintez cu şase mii de turaţii, cine să mai schimbe viteza, şi uit să-i iau numărul. "Preda Buzescu" e un individ mustăcios care seamănă cu personajul desenat de Valentin Tănase în Povestiri Istorice şi face bani pe Taxi Naţional. Pe care vă conjur să-l sabotaţi. Nu de alta, dar dacă daţi de el şi nu-i lăsaţi bacşiş, riscaţi ceva verde de necaz între ochi.
Mă scuzaţi, dacă se întâmplă care cumva să mâncaţi în acest moment.

6 comentarii:

  1. Monica, faza e ca linkul ala unde zice ca ma pot hrani, nu-mi da nimic de mincare, ci o mare eroare de "not found". Poate m-ajuti sa ma "hranesc", ca io nu-mi dau seama cum :D. Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu, aici deja nu ma mai pricep, cand il instalasem, anul trecut, mergea. cred ca doar cu google reader ar mai merge...
    mii de scuze

    RăspundețiȘtergere
  3. "Preda Buzescu al asfaltului". Buna descriere a personajului... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. sa-l fi vazut!!! eu nu am Povestiri Istorice aici in Bucuresti ca ilustram cum se cuvenea povestirea...LEIT! Preda macar il aparase pe Mihai Viteazul, parca...asta ce apara?

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ca suntem cei mai drepti si mai viteji dintre traci, incercam sa dam in cap cu demnitate si sa flegmam cu aplomb. asa ca sa va mai treaca de National, va recomandam The National. fara cusur, fara schizofrenie populara. voila, deci se poate
    http://www.youtube.com/watch?v=v3_YrOULNY0

    RăspundețiȘtergere
  6. cel mai flegmatic urmas al tracilor se plimba prin viena, lucra ca sandwich man, cand l-am vazut in "exercitiul functiunii" am vrut sa strig la el, in germana, romaneeeeeeeeeee! noroc ca imi amintisem ca puteam avea accent romanesc:)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...