31 august 2007

"ba lumea citeste!"

-pentru că citesc

-pentru că îmi pasă de intelectul generaţiilor viitoare, cele care îmi vor vota pensia, şi îmi imaginez că acesta se dezvoltă prin lectură

-pentru că nu-mi convine să plătesc abonament la TVR ca să mă uit pe alte posturi sau deloc

Marţi seara, la ora 7, merg la îndemnul Luciatei în faţa TVR.

Citiţi aici detaliile, sper să fie ceva organizat şi legal, nu cred că mi-ar plăcea să mai vină şi poliţia pe acolo, şi să citim cu toţii, apoi, procese verbale.

Idei, dacă aveţi, tot la terorista.

2 comentarii:

  1. mie mi-ar placea sa vad o stire la tv : politia a saltat un grup de cititori pasnici din fata tvr :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie! si, pana la urma nu mi-ar fi rusine daca m-ar lua...dar mi-ar fi frica:D

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...