28 aprilie 2007

literatura pe servetele

Şi cum mă uitam eu după revista Esquire, că tot vine curând în România, am dat peste ceva atât de drăguţ şi am scos nişte exclamaţii atât de mari, nu de alta dar v-am chinuit şi eu pe voi cu scrisori, nu chiar pe şerveţele*
Deci: Esquire de SUA a trimis prin poştă 250 de şerveţele la tot atâţia scriitori din State. Înapoi s-au întors 100 de povestioare pe care le puteţi ceti şi voi clickând aici.
____________________________
* mai ţineţi minte când eram ţintuită la pat?

2 comentarii:

  1. J.K. Rowlings mama somera betiva fiind a scris embrionul de Olar Paros pe un servetel intr-un pub.

    RăspundețiȘtergere
  2. toti am scris, candva, pe servetele!
    JKR se plange ca povestim noi de ea ca era somera betiva si saraca si zice sa ne corectam enuntul, ca n-a fost chiar asa...
    oricum, ei or fi avand servetele mai bune, ca daca scriu eu ceva pe alea de Gherla s-a mototolit hartia!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...