23 aprilie 2007

back and not in black!

şi cum mă lamentam eu că lucrurile nu mai sunt ce au fost, aflu de la Iulian că bloghează din nou. Intru în bătătura-i şi constat că găsesc cel mai cool punct de vedere asupra rebeliunilor politice din ultimele zile, aşa că pot conchide că nu numai că s-a întors, dar aproape în Lăpuşneanu style ;) e, vedeţi ce şi cum aici.

Bine, nu era de mirare că s-a întors, din moment ce vă spuneam că de câte ori îmi pun o dorinţă, mă sperie că se împlineşte.
Mariile, în schimb au treabă.

Maria
a dat naibii PR sau publicitate, nu ştiu concret, şi s-a făcut monitor de schi. De fapt s-a amorezat de un monitor de schi care a luat-o la şcoala lui. Sunt amândoi în Poiana Braşov, apoi vor sta o lună în Austria după care îşi fac bagajele pentru Noua Zeelandă.

Mary
, on the other hand, a fugit cu un folker american, necunoscut pe la noi. Din când în când mai dă semne, dar acum chiar e ocupată: ia lecţii de chitară şi, deşi nu e stângace, e hotărâtă să cânte ca ei. Profesorul ei are mult de lucru: deocamdată a trebuit să schimbe corzile şi în timpul operaţiunii majoritatea au sfârşit pe jumătate. Adică rupte. A trebuit să mă duc până la magazinul Muzica să-i trimit un rând nou. Nu-i place duritatea celor americane.
Cât despre dulapul Silviei, tare mi-e că au dat moliile iama în el. Verific şi vă dau de veste.
Altfel, eu sunt bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...