12 martie 2007

cuvantul zilei

Înainte să vi-l spun vă întreb cu frumosul: de la ce vine Google?

Pentru că, potrivit DEX, mai multe vorbe frumoase şi goale spuse cuiva, afirmaţiile sau declaraţiile lipsite de însemnătate, de consistenţă se numesc GOGLÉZE!

[Variantă.: goglézi s.f. pl.] 

Etimologia e necunoscută, dar eu mor de râs cu gândul la asociere.
Adicătelea băieţii care vrăjesc fetele îndrugă gogleze? Am avut urechile pline de gogleze? Şi cum se cheamă cei care le scot pe gură?


cum se numeşte cel care îndrugã gogleze?
goglãu
goglator
Gogu

Free polls from Pollhost.com


9 comentarii:

  1. =)) te-ai tacanit, rad tinandu-ma cu mainile de burta

    RăspundețiȘtergere
  2. pai de ce sa ma fi tacanit? cand am vazut ditamai cuvantul in DEX? nu stiam cum sa va spun mai repede! STIRE! gogleaza(poate), gogleze e in DEX! gugal de unde vine? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bine ai facut ca l-ai gasit! (inca rad)

    RăspundețiȘtergere
  4. s-a extins subiectul...
    http://www.sinapse.ro/index.php?s=&showtopic=66&view=findpost&p=79488

    RăspundețiȘtergere
  5. imi cer scuze ca nu sunt originala dar ma doare burta de la criza de ras de dimineata, in care mi-am antrenat si colegii;)
    Am cautat apoi gogleze pe google si apare in basme, poezii si alte scrieri mai vechi. pe bune, care sa fie etimologia???

    RăspundețiȘtergere
  6. @About2run, s-a extins sujetul? o revolutie??? stai sa ma duc sa vaz despre ce se agita lucrurile ( de quoi s'agit-il, vorba lui Robespierre;)

    RăspundețiȘtergere
  7. am vazut, eu sunt sigura ca nu e nicio legatura, dar nu e faina asocierea???
    ce de gogleze indrug eu aici:D

    RăspundețiȘtergere
  8. deci esti o goglatoare! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. sau o gogleuză, după modelul fritteuză, maseuză, dizeuză ???

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...