7 martie 2007

care va sa zica:

m-am inturnat, sunt putintel mai bine, mai si dorm oamenii, dragii mei, se mai si hodinesc ca somnul vindeca .
 
am mai scris, din cand in cand, m-am uitat mult la televizor, dintr-o rînă, mi-am iradiat urechea vorbind la telefon, pe un ton stins, sa nu uit ca ma doare ceva, si uite asa, au mai trecut niste zile din viata Monicai Vasilievna. 

La care soseste mama ei*, sa redreseze situatia din vastele apartamente care arata de parca ar veni sau a trecut razboiul:) am parjolit tot, am otravit fantanile si mai aveam putin pana ma mutam la sanatoriu.
____________
* asta inseamna magie in bucatarie... a nu se uita;)

5 comentarii:

  1. oo, ce melodie ;;) ne place, ne place

    RăspundețiȘtergere
  2. e al doilea moment pe ziua de azi in care am terminat aproape in lacrimi.
    Mersi, mersi, de trei ori mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cum facem sa primim si noi pe ipoduria ceasta bucata minunata?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marie: ah, ce inspirata am fost voiam sa transmit mesaje intaltatoare dar nu ma asteptam sa nu ai melodia:) ceea ce a fost bine pentru mine, de fapt, pentru o stupiza mai generoasa!
    @Felipov: sa stii ca uite acushica am incercat un mail la adresa de la tine si, ca sa spun asa, nu e! da-mi un semn ca trimit mintenas..iti dai seama fasait de pick-up pe ipod? yeah!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...