6 februarie 2007

oroare şi Lupercalii de Valentin

Roşul acela e îngrozitor de-a binelea!  
Primesc, ieri, cu mare bucurie mail cu horror in subject line de la Zaza
Mă bucur intens, din moment ce îmi beau limonada cu ochii pe ogrish.  
Când colo, tragedie: dau cu ochii de nefericiţii aştia doi, publicaţi, îmi spune Zaza, săptămâna trecută de Tri*olorul, ziar pe care sărmana de ea, e obligată să-l mai parcurgă cu privirea, măcar.
Întrebarea mea este de ce moş crăciuni acum, în prag de siropos Valentin?
Şi de când Crăciuniţa îşi imită moşul, vestimentar?
Ştiu, mi-a picat şi fisa:  Lupercaliile, ne-a zis  Vadim.

Poza pică taman bine, v-am promis noi în octombrie că revenim într-o săptămână cu amănunte despre cineva anume, nu? 

4 comentarii:

  1. @monik: Dumnezeule, roşul ăla... cum poţi să fii aşa insensibilă???

    Io îi decupez şi îi pun în pom la anu!

    PS: Au pantofii făcuţi... nici chiar aşea... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am uitat mult la pantofii lor. să comentez? să mai bine nu? nu ţi se par ciudati? un fel de şi-au pus pantofii noi pentru poze? Oare era musai să fie negri? Dar nici roşii nu s-ar fi căzut...Zău dacă nu merita mai mult un plan american ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Monik: Nota bene, nu sunt obligată să citesc ziarul ăla, suint doar mazochistă.

    Câr despre pantofi, am inefabila senzaţie că sunt pantofi din ăia de mort. Iar despre culoare, ce să mai... nu era mai bine ciclam, huh?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Goooooood:((( obligata de masochismul tau, atunci;)
    ciclam, evident, dar stropiti cu ceva sclipicios...
    Doamna nu ar fi bine sa aiba si o bordura cu blanita alba, ceva?

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc pentru comentariu. Cu siguranță nu e violent și nici măcar un nenorocit de spam. Vă răspund imediat ce pot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...